Tuesday, November 30, 2010

Si JELEK


Lagi malam yand dungu! yang aku fikir cuma kamu..
Kenapa ya kamu?
lagi-lagi tentang si jelik yang sakit..
ada apa sama si jelik?
kalau bilang hati ini sudah mati?
tertawa ya kalian?..
tapi benar..
sudah MATI!

DIAM!!!!

Jangan ketawa lagi, tinggalkan saja aku sendirian..
tak apa-apa, aku tak kisah bukan lagi berjiwa rock and roll seperti kalian semua.


yang ramai itu bukannya teman tetapi si pengampu! si musang yang dungu!
mahu apa kamu sama aku?
kata-kata manis lagi?
ahhhh...
ayat-ayat itu kosong kerna hati aku sudah MATI!

Aku mahu pergi ketemu tuhan..
mahu ketemu tuhan, si pcinta dan pcipta yang setia..
jangan di tanya lagi aku soalan-soalan yang kamu bisa ketemu sendiri.
jangan malas! angkat buntut kamu, bergerak!!!
punya banyak buku buat si dungu..

No comments:

Post a Comment